Споживач у мережах лояльності


Бізнес Салон № 87 (1161) від 15 листопада

...минулої весни в Донецьку програму «КартБланш» запустила компанія «Параллель». Вона була присвячена 10 річниці компанії. Суть її, як і всіх інших програм лояльності, проста й наочна. Донецькі автомобілісти, які обслуговуються в мережі АЗС «Параллель», накопичують євробонуси й можуть обміняти їх на товари й послуги. Причому, скористатися бонусами можна як на заправках «Паралелі» — обміняти на той же бензин, — так і при розрахункові за товари й послуги в компаніях-партнерах програми.

Програма «КартБланш» орієнтована на клієнтів, які купляють пальне за готівку, і на корпоративних клієнтів. При цьому переваги для клієнтів очевидні: адже п’ять бонусів, наприклад, із 1 л 95, можна розцінити як 5-копійкову економію.

  • Главная страница
  • Карта сайта
  • Обратная связь