Крик душі


Нефтерынок № 49 (364) від 06-13 грудня

Після публікації в №47 «Нефтерынка» опитування учасників ринку про якість вітчизняного палива, ми одержали чимало відгуків. Пропонуємо точку зору одного з постійних читачів журналу про якість продукції вітчизняних НПЗ.

...Наша компанія працює на ринку ПММ уже більше дев'яти років. Останні три роки ми працюємо під брендом ТНК. Висловлю свою особисту думку про сьогоднішню якість палива Кременчуцького й Лисичанського НПЗ, із продукцією яких ми постійно працюємо. Якість палива цих заводів дуже нестабільна. Якщо оцінювати за п'ятибальною системою — це трійка й ніяк не вище. Особливо гостро ця проблема б'є по власниках нових автомобілів, які відверто «виють» від якості продукції вітчизняних нафтопереробних заводів. У Донецьку така ситуація привела до того, що практично всі іномарки заправляються в мережі АЗС «Параллель», яка торгує паливом Мажейкяйского НПЗ. За три роки роботи всі зусилля залучити клієнтів до співпраціз брендом ТНК закінчувалися одним — клієнти верталися в мережу «Параллель», тому що прагнуть їздити на нормальному паливі, навіть якщо воно коштує дорожче, аніж продукція ТНК. Також хочу звернути вашу увагу на те, що ГОСТи і ДСТУ, за якими сьогодні оцінюється якість палива, безнадійно застаріли, і приховувати цей факт не можна — це самообман. Держава ніяк не стимулює розвиток галузі й не прагне підвищувати вимоги до якості нафтопродуктів, що випускаються. Але якщо навіть припустити, що держава все-таки посилить вимоги до якості, українські заводи просто не зможуть виконати їх, тому що вимоги ці технічно застаріли, а вкладати кошти в розвиток виробництва в Україні досить ризиковано, оскільки держава веде дуже непослідовну й безвідповідальну політику стосовно виконання інвесторами своїх зобов'язань і обіцянок. Я вважаю, що галузь перебуває в глибокій якісній кризі й вивести її з неї буде дуже складно.

  • Главная страница
  • Карта сайта
  • Обратная связь