Автоімпортери проти введення мит на імпортне паливо


12 листопада 2012

Постачання на український ринок сучасних імпортних автомобілів істотно скоротиться, якщо в Україні будуть введені загороджувальні мита на імпортне паливо, а виробників нафтопродуктів зобов’яжуть додавати до їх складу біоетанол. До такого висновку прийшли учасники Третього щорічного з’їзду автодилерів Сходу України, що відбувся 9 листопада в м. Донецьку.

На думку учасників форуму, після введення мит, дефіцит імпортного палива, що відповідає євростандартам, чиновники планують компенсувати вітчизняним бензином більш низької якості, що завдасть непоправної шкоди вітчизняному авторинку.

«Якщо в Україні з’являться загороджувальні мита на імпортні нафтопродукти, ми повинні бути готові до того, що якісного палива стане набагато менше, і воно значно подорожчає. Існує реальна небезпека того, що люди стануть менше купувати нові імпортні автомобілі, тому що їх просто нічим буде заправляти», — наголосив, виступаючи на з’їзді, голова Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.

«Після введення загороджувальних мит на імпортні нафтопродукти Україну чекає паливний колапс, який вдарить не тільки по всіх провідних мереж АЗС, але і за власникам всіх сучасних автомобілів в країні», — зазначила у своєму виступі на з’їзді Олена Хілієнко, генеральний директор компанії «Параллель».

Учасники з’їзду автодилерів також проаналізували досвід європейських країн щодо переходу на паливо з вмістом біоетанолу, і відзначили, що Європа вже згортає експеримент. Причини — паливо з вмістом спирту придатне винятково для автомобілів зі спеціальною системою палива. У всіх інших випадках т. зв. спиртові бензини завдають шкоди машин. «Біоетанол в суміші з вуглеводнями розчиняє гуму і пластик. Зрозуміло, що таку речовину здатне завдати непоправної шкоди неприспособленному для цього виду палива автомобіля, яких в Україні переважна більшість», — підкреслив директор з якості компанії «Параллель» Олександр Тітов.

Учасники з’їзду закликали вітчизняних законодавців і уряд не поспішати з нововведеннями, прислухатися до думки учасників автомобільного ринку та реалізовувати зважену політику відносно вітчизняного нафторинку, яка б не завдавала шкоди інтересам кінцевому споживачеві.

  • Главная страница
  • Карта сайта
  • Обратная связь