В компанії «Параллель» оптові продажі палива виросли на 15%


26 травня 2015

З початку 2015 року в паливній компанії «Параллель» продажі нафтопродуктів в оптовому сегменті виросли більш ніж на 15% в порівнянні з аналогічним попереднім періодом. Найбільше зростання спостерігається у напрямі продажів великим оптом: тут продажі приросли на 26%, що в компанії пояснюють збільшенням об'ємів постачань на підприємства Групи СКМ і виходом нафтотрейдера на відкритий ринок крупнооптових продажів.

«Не зважаючи на нестабільність оптового ринку, ми бачимо великий потенціал в цьому сегменті і маємо намір активно його розвивати, - заявила Олена Хилієнко, генеральний директор компанії «Параллель», - сьогодні ми працюємо над реалізацією цілого комплексу заходів, які, за нашими оцінками, дозволять нам до кінця цього року наростити оптові продажі нафтопродуктів як мінімум на 70%».

В компанії вважають, що така висока планка цілком досяжна, враховуючи наявність в «Параллелі» прямих контрактів з провідними виробниками і чітко налагодженої схеми постачань, що дозволяє їй встановлювати конкурентних ціни на свій товар. Крім того, в компанії вже сформована потужна команда менеджерів з оптових продажів, ведеться постійна робота по підсиленню штату і підвищенню компетенцій персоналу.

  • Главная страница
  • Карта сайта
  • Обратная связь