«Параллель» підтримала навчальний проект для юних журналістів «Медіа-ленд»


06 лютого 2017

Паливна компанія «Параллель» підтримала навчальний проект для юних журналістів «Медіа-ленд», черговий етап якого пройшов з 3 по 5 лютого в м. Святогірську (Донецька область). Для навчання секретам журналістики і розвитку своїх комунікаційних навичок тут зібралися учні 8-9-х класів з різних міст Східної України, а організатором виступив Донецький обласний дитячо-молодіжний центр.

Програма навчання розпочалася з тренінгу PR-директора компанії «Параллель» Юлії Жаткіной, на якому юні кореспонденти дізналися про особливості цифрових форматів комунікацій, спробували зазирнути в майбутнє та спрогнозувати, що ж чекає традиційні ЗМІ в умовах активного розвитку інтернету.

«На тренінгу ми говорили про те, наскільки швидко розвивається інтернет в Україні і в світі, і як бізнес сьогодні використовує його можливості для комунікацій зі своєю цільовою аудиторією. Юні журналісти спробували розібратися, що вони можуть робити в інтернеті і соціальних мережах для розвитку своїх видань, і чому це потрібно робити вже зараз», - зазначила Юлія Жаткіна.

Як відомо, сьогодні проникнення інтернету в Україні становить близько 60%. Тому традиційні ЗМІ активно переходять у цифрові формати, а компанії перерозподіляють свої рекламні та PR бюджети на користь діджитал інструментів. А ось більшість шкільних журналів і газет поки продовжують існувати тільки в друкованому вигляді.

  • Главная страница
  • Карта сайта
  • Обратная связь