«Параллель» збільшила роздрібні продажі


03 березня 2017

Компанія «Параллель», один з найбільших регіональних паливних операторів України, в 2016 році збільшила обсяги продажу пального через мережу АЗС на 7% у порівнянні з 2015 роком. Найбільший попит у роздрібних клієнтів користувався скраплений автомобільний газ. Зростання обсягів продажів даного виду палива склало 44%.

У 2016 році «Параллель» продовжувала робити ставку на якість. У роздрібної мережі АЗС «Параллель», в основному, реалізовувалося паливо євро-5, поставлене безпосередньо з заводів Литви (49%) та Республіки Білорусь (45%), а також якісні нафтопродукти, вироблені в країнах СНД.

У нетопливном сегменті компанія сфокусувалася на розвитку власного виробництва. За підсумками року, частка фаст-фуду та кави у виручці від нетопливной групи товарів склала 44%. А дохід від продажу фаст-фуду в 2016 р. виріс на 76% по відношенню до 2015 року, дохід від продажу кави - на 27%.

«Ми будемо підвищувати ефективність роботи нашого роздробу за рахунок запланованого комплексу заходів. Це розширення мережі точок заправок скрапленим газом, оптимізація паливного та супутнього асортименту, активного розвитку міні-маркетів і точок харчування»,- зазначила Олена Хілієнко, генеральний директор компанії «Параллель».

  • Главная страница
  • Карта сайта
  • Обратная связь