«Параллель» запустила в продаж шоколад власної торгової марки


09 листопада 2018

Компанія «Параллель» активно розвиває власну торгову марку (ВТМ) та пропонує своїм клієнтам нові види товарів. Цього тижня у всіх міні-маркетах компанії стартував продаж фірмового шоколаду.

Відкрили шоколадну лінію «Параллелі» два види брендованого міні-шоколаду - молочний та чорний. Маленька насолода стала смачним доповненням до чашки кави або чаю.

Шоколад від «Параллелі» одразу привернув увагу клієнтів. Яскрава обгортку, яку спеціально для компанії розробила компанія ShokoPack, не можна не помітити в прикасовій зоні міні-маркетів. А виробником шоколаду для «Параллелі» стала відома кондитерська фабрика групи «Rainford».

Вже цього року «Параллель» планує розширити шоколадний асортимент ВТМ. Незабаром у продаж надійдуть яскраві новорічні набори - солодкі дитячі подарунки та шоколадне асорті, яке прикрасить будь-яке свято. Паралельно запускаються у виробництво фірмові набори-футляри з 15 маленьких шоколадок. Дизайн шоколадної лінії буде виконаний в стилі нових стаканчиків «Параллелі».

«У нас розроблено великий проект з просування власної торгової марки. Стартував проект з реалізації омивача parallel.ua, потім запустили тематичні солодощі. До Нового року і Різдва ми запропонували клієнтам льодяники ручної роботи у формі ялинок і снеговичків, а до Дня Святого Валентину кожен бажаючий міг придбати солодкий подарунок для своїх коханих - льодяник у вигляді червоно-білого сердечка. Крім того, на постійній основі у нас продаються фірмові цукерки-бочонки, упаковані в брендовані баночки. Різнобарвні солодощі найбільше подобаються нашим маленьким покупцям. В запасі у нас ще багато ідей, які обов'язково сподобаються покупцям», - зазанчив Іван Мельниченко, директор департаменту роздрібних продажів компанії «Параллель».

  • Главная страница
  • Карта сайта
  • Обратная связь