Лінія довіри

Важливим аспектом прозорості та відповідальності компанії Parallel є наявність ефективного механізму, який дозволяє висловлювати стурбованість щодо порушень законодавства, недотримання норм і стандартів внутрішньокорпоративної етики.

Для цього в рамках проекту «Лінія довіри» Групи СКМ в компанії Parallel відкритий прямий канал зворотного зв'язку, який забезпечує додаткові гарантії дотримання високих етичних стандартів.

Якщо Вам відомі факти порушення стандартів кодексу етики, Ви можете:

  • зателефонувати: 0800-600-777 (всі дзвінки безкоштовні в межах України)
  • зателефонувати: +380-44-224-7232 (платні дзвінки згідно з тарифами вашого оператора)
  • відправити повідомлення електронною поштою: TRUSTLINE@scm.com.ua
  • відправити повідомлення через веб-форму: Перейти на сайт Лінії довіри СКМ
  • Лінія довіри доступна цілодобово.

    Як правильно оформити повідомлення про порушення?

    Для забезпечення ефективності обробки повідомлень, своєчасної та швидкої реакції на можливі порушення просимо вас перед зверненням на Лінію довіри ознайомитися з відповідною інструкцією на веб-сайті компанії.

    У ПОВІДОМЛЕННІ ОБОВ'ЯЗКОВО повинна міститися наступна інформація:

  • тема;
  • сторони, що беруть участь;
  • інша інформація, яка може допомогти у вирішенні проблеми;
  • час і місце дії (місто, АЗК, підприємство);
  • суть повідомлення (виклад відомих вам фактів);
  • контакти для зворотного зв'язку (ім'я, прізвище, місце роботи і посада або інша причетність до Компанії вказуються за вашим бажанням).
  • Ми підтримуємо право будь-якого співробітника або іншої зацікавленої особи висловити свою занепокоєність результатами спільної справи і повідомити про неналежну поведінку. Всі повідомлення конфіденційні і не розголошуються. Всі факти, викладені в ваших повідомленнях, будуть розглянуті і перевірені.

    Перейти на сайт Лінії довіри СКМ

    • Главная страница
    • Карта сайта
    • Обратная связь