Новини

«Параллель» підняла на новий рівень обслуговування клієнтів

05/02/2021

У 2020 році з урахуванням ситуації на ринку пального компанія «Параллель» реалізувала комплекс заходів для стабільних продажів у різних сегментах бізнесу. Так компанії вдалося зберегти продажі пального майже на рівні 2019 року.

Завдяки активному розвитку непаливного напрямку продажі у міні-маркетах мережі виросли на 10%. Зокрема, оновлення кавомашин на АЗК дозволило не лише розширити асортимент, але й підняти на новий рівень якість напоїв.

Крім того, 2020 рік став роком старту реалізації комплексної інвестиційної програми, яка включає оновлення транспортного парку, модернізацію АЗК, збільшення кількості LPG модулів, сервісів доступних клієнтам і т.п.

Стартував проект з оновлення програми лояльності, в рамках якого буде впроваджена CRM-система для управління та аналізу клієнтської поведінки, поліпшення клієнтського досвіду та збільшення ефективності маркетингових заходів. Так вже у 2021 році можливості клієнтів програми лояльності суттєво розширяться, а пропозиції будуть більш індивідуальними і цікавими.